2011. október 11., kedd

2011. október 11. kedd


Figyelem!
Eseményáradat!
El sem hiszem. Olyan fenomenális hétvégém volt! 
 Jew, Drippi, Chelsea, Weer, Szalag( Chelsea unokatesója, egyidősek ) és Baba( ő Mort tesója, hatodikos, de első óta ismerem, Mort az osztálytársam), Mort és Fantom ( unokaöcsém, amolyan nagynénis-értelemben ) meglepetés bulit szereztek nekem. Szülinapomra. Hazajövök a keresztenyuméktól, és mikor belépek a nappaliba... Azta!! Húú! 
 - MEGLEPETÉS!!!
 És előugranak a bútorok mögül. Annyira meglepődtem! De nagyon jó volt. Imádom őket. Egész nap szórakoztam. Mint a filmekben! Tiszta élvezet.
 Fantasztikus volt. Utána Fantoméknál aludtam, és legalább tudtam pihenni. Leckét írni már kevésbé. Sebaj. 
 Ja, és a legfontosabb! Megkaptam álmaim biciklijét. Gyönyörűen szép...
 Tegnap este fél nyolcra Futsal meccsre mentem, fél tízkor értem haza este. Egy bicajjal voltunk ketten Chelsea-vel.:) 
 Ma Gomez mellett ültem angolon. Ő hívott. Azt hiszem, egyre jobban kedvel. Így, nyolcadik végére, ideje volt... :) :P Na jó, nem. Mindegy. 
Amúgy, csak mellékesen, említettem, hogy Fae Jew bátyja? Ó, egek! Mennyi alkalom a találkozásra... :O :D
 Kao most kicsit K.O.-s, ugyanis már egy hete úgy hív, hogy ,,...bankárom", és azt hiszi, én kezelem a pénzét, és hogy ő sportoló, én meg kamatoztatom a pénzét, amit elosztunk 50-50 százalékban. Persze, ezt mind direkt csinálja, de tökre hülye! :)
 Ma lehet megyek Chelsea-vel és a mamámmal meg a vőlegényével uszodába. Szóval, megyek, mert még leckét kell írnom.
 Na, pá!♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése