2011. október 2., vasárnap

Egy kicsit magamról...

 Hali, kedveseim!
 Tudom, hogy ennek kellett volna az első bejegyzésnek lennie, de már rég kiszerettem volna rakni valahova azt a kis részletet, és ez most jó alkalom volt rá. Nézzétek el nekem!

 Mindenkiről álnéven fogok írni, természetesen, mert nem szeretném, hogyha valaki az osztályomból (vagy a suliból, esetleg az egész városból és környékéről) azt hinné, hogy én mindenfélét irkálok róla a háttérben...
 Nos, vágjunk bele.
 Van nekem egy nagyon nagy szerelmesem, Fae. Ő a leghelyesebb, leggöndörebb hajú srác a városban. Van küztönk pár év különbség, de a szerelemben a kor nem számít... szerintem.

  Nézzük a csajokat:

 Nina az osztálytársam, és folyton Lexyvel és Corrival császkál. Jew zakkant, és nagyon jó barátnőnk. Együtt éhezünk, együtt fogyókúrázunk, együtt zabáljuk fel a hűtőt, ha épp nem fogyózunk.
 Francica tök rendes lány, mindig ott van, ha segítség kell. Mostanában elég sokat lógunk, Jose-szal együtt. Ő egy szeszélyes, okoskodó kis pipacs, de azért szeretjük, mert első óta ismerjük, és úgy fogadjuk el, ahogy van. Thaiis csendes és visszahúzódó, de jó fej, és egyáltalán nem néma, mint mások hiszik. Hozzám beszél. És másokhoz is. Drippivel ritkán találkozunk, ötödikben íratták át őt egy másik suliba, egy másik városban. Pedig ovi óta ismertük egymást. Kár. Camamberttel romlott a kapcsolatunk, úgy értem, nem egyre jobban romlott, múlt időben, hanem megromlott, rohadt, ahogy tetszik. Értitek? Mindegy. Nehéz gondolkodású lány, és csak a felvételi számít neki. Drippivel szokott találkozgatni. Már akkor, mikor még jó barátnők voltunk. A hátam mögött. Most már nem számít.
 Chelsea egy utcával lakik odébb tőlünk, és már a szüleink is barátok voltak. Az apja pár hónapja halt meg. Róla írtam. Ő volt a második apám. Chelsea egy évvel fiatalabb.
 Weer Chelsea-vel jár egy osztályba. Jó barátom. Néha az egyetlen. Néha.

  Most a srácok:

 Gomez kocka, emo, köcsög, de azért szeretem. Ő is engem. Barátilag. Úgy félig-meddig. Bevallotta. Ez nagy szó tőle. A lányokat szereti, nyugi.
 Paz szex őrült és őrült egyben, de őt így lehet szeretni, mert ő aztán tudja, hogy kell szórakozni.
 Kákabelű, vagyis röviden csak Kao, magas, és régen nekem is, meg Camambertnek a szerelme volt. Lehet, hogy neki még most is. Gomezzel együtt. Nem tudni. Bioagy termetes jószág. Néha nyomul, de általában véve klassz fiú, és segít a leckeírásban. Szünetekben.
Rotboy mindig kanos, mint Paz, szálfa termetű. Néha köcsög, de mindig felsegít, ha a közelben van, mikor elesek.
 Nos, az említésre sem méltóakat nem írom le. Van még jó sok gyerek, akit csak azért nem említek, mert tudom, hogy már untatlak titeket, de muszáj ismertetnem veletek a barátaim.

 Remélem, élvezni fogjátok a Naplóm olvasását.:) Ugyanis ez Top Secret... ;) Addig, a legközelebbi bejegyzésig, pá!

1 megjegyzés:

  1. Sziaa!
    Na, de jó! Tök hasonló a blogunk :D Társ-blog :)
    Kivi vagyk a folytatásra! Várom nagyon!
    Puszaa,
    Dórii

    VálaszTörlés